piątek, 29 sierpnia 2014

Nowy Plan ! :)

Hej moje skarby !
Pewnie znacie mnie już z mojego poprzedniego bloga Claire. Dzisiaj postanowiłam że usunę wszystkie posty i zrobię nowy lepszy i bardziej solidny blog ! A zatem... Mam zamiar zaskakiwać was nowymi i lepszymi postami i o wiele lepszymi zdjęciami, nie będą to już rozmazane i ponure. Ten blog będzie po prostu, taki jaki sobie kiedyś wymarzyłam. Oczywiście tamten blog też mi się podobał, ale myślę że ten zaskoczy was jeszcze bardziej. Może przypomnę.. Jestem Zuza, mam 15 lat. Kocham robić zdjęcia i pisać posty... Chciałabym mieć wiele czytelników tak, jak każda z nas. Tak, więc zapraszam was jutro na nowy post, a dziś żegnam was kilkoma zdjęciami :D Zachęcam do komentowania.



Pozdrawiam Serdecznie wszystkich czytelników :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz